Camps llaurats

He comptat fins a deu, he ajuntat el dits índex i polze de les dues mans amb els ulls clucs asseguda amb les cames creuades emulant la postura de Loto de ioga, he fet veure que mirava cap a un altre cantó per allò que diuen que la ignorància és la millor venjança però noi, no me’n surto, no aconsegueixo que la morfologia de la paraula Camps sigui alguna cosa més que un nom propi. M’he esforçat en pensar en camps de blat daurats, en camps gravitatoris, camps de golf, de futbol, camps elèctrics i fins i tot en camps d’extermini, però no, alguna cosa dins meu esclata al sentir el nom i  ja no és possible, a partir d’ara, la paraula Camps estarà sempre més relacionada amb escàdol públic i vergonya aliena. Ei, els que feu els diccionaris ja teniu feina a actualitzar-ne continguts, urgeix  una nova entrada per camps que vingui a dir alguna cosa així com polític corrupte valencià llicenciat en dret amb deliris de grandesa i amb tendència a acceptar regals de roba, no precisament el xec regal del Zara que qui més qui menys, rep per part de la sogra durant les festes de Nadal.

Jo, us ho dic de veritat, plego. No portem xuclant la cara allargada d’aquest “cantamañanas” que diria la meva àvia, dia sí i dia també en prime time, i escoltant un no acabar mai de proves amb grabacions explícites, testimonis clarificadors i documents incriminatoris irrefutables? A què ve ara que sigui un jurat popular el que consideri que no ha quedat provat que ni Camps ni Costa rebessin regals de la trama Gürtel i quedin absolts? Sóc a la única que se li queda cara d’idiota? M’he perdut algun detall pel camí, segur.

Ahir, mentres el 99% dels éssers humans estaven escalfant motors pel Barça-Madrid, jo estava mosca perquè per temes logísitcs i domèstics relacionats amb menors d’edat altrament anomentats fills, m’havia perdut el TN i la noticia de l’absolució de l’expresident de la Generalitat Valenciana. No és que m’apassioni el tema corrupció, és que senzillament no m’ho podia creure i necessitava sentir-ho d’una font fiable. Diu aquest saquejador del País Valencià que agraeix el suport que Espanya li ha donat, i cito textualment, “avui parlo com el ciutadà Camps que es lleva feliç en un dia lluminós després d’una persecució brutal. Hi ha un sistema brutal, però se’l pot combatre i se’l pot guanyar”. Ja no es pot ser més clar, no? La justicia  agafa aires de Don Vito Corleone emparant a personatges culpables d’haver convertit la política valenciana en un auca plena de prepotència, populisme i opulència.

El més greu de tot, és que Camps ha estat jutjat per uns vestits d’uns 12.000€, i això amics meus és la Heidi al costat de les injustícies per les que no se l’ha jutjat encara i per les que molt probablement no se’l jutjarà ja. Ara la pregunta és: serà ministre?  i què més dóna, com si vol ser ambaixador de la pau o cobrador del frac, jo ja m’ho espero tot, o més ben dit, jo ja no m’espero res d’aquest model polític i molt menys d’aquest país. Res de res, que trist que patètic, quines ganes de cremar-ho tot sobre una gran falla valenciana.

En fi, paro perquè no em convé rondinar. M’assec aquí a teclejar una estona com una possessa, és el meu moment, el silenci, la casa semi ordenada i la música. Just ara sona Queen, concertament “Under Pressure”, i no puc evitar imaginar-me que en Freddy Mercury se m’asseu al costat amb pantalons blancs,  el tors a l’aire, les  Adidas i el seu bigotet i em passa un braç per l’espatlla per cantar-me a cau d’orella: it’s the terror of  knowing what this world is about.

Saps què Freddy?  És totalment injust que persones que surten triomfants de judicis pels que havien estat a punt d’auto declarar-se culpables segueixin aquí entre nosaltres, i en canvi tu ja no. Totalment injust.

Ei companys, avui estic sense piles, el cap no em dóna més de si,  ja em perdonareu però me’n vaig a dormir a veure si somio que algú em regala vestits de Dior…ai no, quin horror.

p.d: una última pregunta així a l’aire: què els deuen haver regalat als del jurat popular? Ups, perdó, mira que arribo a ser mal pensada. Bona nit

Anuncis

Deixa un comentari

