De coses difícils d’explicar…

llumetes“Estima’m quan menys m’ho mereixi perquè serà quan més ho necessiti”…Proverbi que fins fa poca estona pensava que era suec però ara potser és xinès. Tant hi fa, un proverbi al cap i a la fi. A mi em passa que penso una cosa i quan l’he dit o escrit no és exactament el què jo havia pensat, i hi ha pensaments que sense aquest “exactament” perden tot el seu significat, queden simplificats perdent l’essència que els havia posat en funcionament, de manera que a vegades és millor callar i no dir res. Fa poc vaig llegir un llibre fantàstic i el protagonista, que es diu James, feia una reflexió pràcticament com aquesta. Quan ho vaig llegir em vaig emocionar i vaig doblegar la punta de la pàgina i amb l’ungla vaig pressionar fort el plec. Per fi algú impertinent com jo, encara que sigui un personatge de ficció. Un proverbi és el més semblant a un pensament ple d’exactituds, així que estima’m quan menys m’ho mereixi perquè serà quan més ho necessti. Siusplau.

Deixa un comentari

